Segítünk az autóiparnak megelőzni az új mobilitási trendeket
Az autóipar belépett a mélyreható, strukturális transzformáció korszakába. Az összekapcsolhatóság és digitalizáció korszakában az elektromos járművek, önvezető autók és megosztott mobilitási szolgáltatások nagy hatással vannak az iparágra. Segítünk válaszolni ezekre a kihívásokra azáltal, hogy olyan megoldásokat fejlesztünk ki Önökkel, amelyeket átfogó ajánlatokba integrálhatnak. Így segítünk kényelmesebbé tenni ügyfeleik életét.

Segítünk védelmi megoldásokat kidolgozni, hogy igazodni tudjon ügyfele igényeihez
A mobilitás, mint szolgáltatás, egy fontos feltörekvő trend. Segítünk Önnek elősegíteni az autók értékesítését, további forgalom generálását és az ügyfélhűség megerősítését. Emellett meghatározunk olyan különbséget tevő megoldásokat, mint a közúti segítségnyújtó szolgálat, amely megvédi az autósokat a balesetektől, vandalizmustól és károktól, valamint nyugalmat biztosít a hét minden napján, a nap 24 órájában elérhető támogatás útján. Ezen felül a mobilitási megoldásaink (kiterjesztett garancia, javítási árajánlat elemzése, gumiabroncs-garancia) segítségével ügyfelei kényelmesebben és magabiztosabban utazhatnak.

Partnerkapcsolatot alakítunk ki Önnel, hogy a mobilitás új formáira bátorítsuk
Az elektromos járművekre való váltás ellen szóló egyik félelem a lerobbanás veszélye, ami abból eredhet, hogy nem talál megfelelő töltőállomásokat. Ezért fejlesztettük ki a „Mobilitási karbantartást,” a Zepluggal, az elektromos és hibrid gépjárművel töltőállomásainak egyik üzemeltetőjével. Ezzel biztosítjuk, hogy ügyfeleinek ne legyenek töltési problémái, magabiztosak lehessenek, és hűségesek maradjanak Önhöz.

Megfelelni az ügyfelek teljes védelemmel kapcsolatos elvárásait, és felülmúlni azokat
Ma mindenki testreszabott élményt vár el a segítségnyújtás és védelem terén. A teljes körű segítségnyújtás keretein belüli érzékenység az időponttól és tartózkodási helytől függetlenül elvárt. A mi útmenti segítségnyújtás szolgáltatásunk mobilitást, nyugalmat, a hét minden napján és a nap 24 órájában elérhető szolgáltatást, digitális értesítéseket és műszaki segítséget garantál bárhol a világon. Egységes élményt biztosítunk a szolgáltatás minőségét, a támogatást és az érzékenységet illetően, hogy teljes mértékben támogatni tudjuk a sofőrt és utasait. Leegyszerűsítve: kombináljuk az emberi és digitális segítségnyújtás legjobb elemeit azért, hogy optimális ügyfélélményt biztosítsunk.

Tartsa mozgásban ügyfeleit az útmenti segítségnyújtás szolgáltatásunkkal
Az útmenti segítségnyújtás szolgáltatásunk zökkenőmentes, egyszerű, és ügyfelei számára megbízható. Egy képzett gyorsreagálású csapatot kínálunk globális lefedettséggel; egy, az elektromos autókra szakosodott hálózatot; igény esetén vontatási szolgáltatásokat, emberi-digitális szolgáltatásokat, telematika használatát a lerobban autók esetén, és még sok mást. Minden azért, hogy biztosítani tudjuk az ügyfelek mobilitását, nyugalmát, a hét minden napján és a nap 24 órájában elérhető szolgáltatást, digitális értesítéseket és műszaki segítségnyújtást.

A hét minden napján és a nap 24 órájában elérhető útmenti segítségnyújtó szolgáltatás a keze ügyében
Ma az ügyfelek 36%-a* hajlandó geolokációt használni, ha útmenti segítségre van szüksége. Ezért kifejlesztettük az E-Rescue rendszert, egy innovatív, online igénybenyújtási megoldást, amely leegyszerűsíti az ügyfelei számára a bejelentést, ha lerobban az autójuk. A hét minden napján és a nap 24 órájában kérhetnek segítséget a mobiltelefonjukon keresztül. Eközben pedig az Önnel vagyunk szolgáltatás valós idejű frissítéseket kínál az autószerelő megérkezésének időpontjával kapcsolatban. A szakértelmünk és a mobil kommunikációs csatornák ötvözésével új segítségnyújtási szolgáltatást hoztunk létre az esemény előttre és utánra is.
*CX Survey on customers’ relationship preferences regarding communication channels for assistance. Conducted by BVA between 28/02/2020 and 25/03/2020 with 1,200 respondents in Belgium, France, Germany, Italy, Spain and the UK.