"THE ESSENTIALS"
Ebben a 20 oldalas dokumentumban egy átfogó áttekintést talál arról, hogy kik vagyunk mi, illetve a küldetésünkről, tevékenységeinkről, elkötelezettségünkről és védelmi megoldásainkról – hogy meg tudjuk védeni azt, ami igazán számít.
Az emberi haladás érdekében cselekszünk azáltal, hogy ötvözzük szenvedélyünket és fejlett szakértelmünket, hogy megvédjük, ami számít, amikor számít.
A szokásos és a rendkívüli védelme
A szenvedély, szakértelem és tapasztalat ötvözésével világszerte megoldásokat szállítunk üzleti partnereinknek és ügyfeleinknek, hogy megvédjük, ami számít, amikor számít.
Gondoskodunk az emberekről és a biztonságukról, és az általunk kifejlesztett életbiztosítási program, amely kifizetést garantál, megzabolázza a leginkább jövőbelátó technológiákat, hogy nyugalmat biztosítson. A küldetésünk az, hogy a szokásost és a rendkívülit is megvédjük. Mindig az ügyfeleink oldalán állunk, mivel az Önök sikere a mi sikerünk is.
- 1000+
1000+
partnerkapcsolat
- 9,000+
9,000+
munkavállaló világszerte
- 24/7
24/7
dedikált telefonos ügyfélszolgálatok
A nyilatkozatunk
A partnereinkkel olyan megoldások létrehozásán dolgozunk, amik megvédnek mindent, ami fontos akkor, amikor fontos. Határainkat folyamatosan feszegetve kiterjesztjük szakértelmünk területeit és adaptáljuk a megoldásainkat, hogy megőrizzük az egészséget és az életminőséget, valamint elősegítsük az egyéni sikereket és a kollektív haladást.
Ahogy az élet és a vállalkozások átalakulnak a technológia hatására, és új kockázatok merülnek fel, mi teljes mértékben elkötelezettek vagyunk partnereink és közösségeink növekedése és virágzása mellett. Hála szakembereink globális hálózatának és a védelem melletti elkötelezettségünknek, olyan innovatív partnerkapcsolatokat tudunk kínálni, amelyek mindenkire testreszabottak és mindenki által hozzáférhetőek.
Fedezze fel tevékenységeinket a prospektusunkban

Az emberek a mozgatórugóink
Olyan biztosítási megoldásokat és szolgáltatásokat tervezünk, amelyek kielégítik ügyfeleink igényeit. A vállalkozásunk most is, ahogy a múltban mindig, emberközpontú. Amikor az emberek segítséget vagy védelmet keresve felhívnak minket, mindig mosolygós fogadtatást, megértő füleket és pozitív hozzáállást találnak.
Amikor a Western Union biztonságosabbá szerette volna tenni az átutalásokat ügyfelei számára, az AXA Feltörekvő ügyfelek csapata meghallgatta a fogadó felek családjait, tanulmányozta a szükségleteiket és kifejlesztett egy olyan, az AXA Partners által üzemeltetett életbiztosítási programot, ami többhavi pénzküldeménynek megfelelő összeget garantált.

A technológia a szövetségesünk
A vállalkozása szolgálatába állítjuk a legmodernebb digitális technológiát. Nem az emberektől különálló dologként tekintünk a technológiára – hiszünk abban, hogy az innovációnak csak akkor van értelme, ha hasznos, és az adatok fő szerepköre az, hogy hatékony, testreszabott és alkalmazható szolgáltatásokat biztosítsanak.
Svédországban együtt dolgoztunk a kormánnyal és az olyan magánkézben lévő partnerekkel, mint a Stratumn startup vállalkozás, hogy az automatikus, havi szintű munkanélküli biztosítás kifizetésének létrehozására használjuk a blokklánc-technológiát, és ezzel megszüntessük az űrlapok havi kitöltésének nehézkes feladatát.

A hálózatunkban rejlik az erőnk
Az AXA Group 100%-ban birtokolt leányvállalataként világszerte bizalomnak és tiszteletnek örvendünk ingatlant, embereket és pénzügyi eszközöket védő szakértőink páratlan hálózatának hála.
Például az AXA France-al együttműködve megterveztük a mestravaux weboldalt, ami hozzáférést biztosít megbízható szakemberekből álló hálózatunkhoz az AXA France ügyfeleinek, akiknek otthoni felújítási munkálatokra van szükségük, és mindent az AXA Partners által előre kialkudott áron, és megbízható ügyfélszolgálattal kiegészülve.

A szolgáltatás a hozzáadott értékünk
Az általunk az ügyfeleinek biztosított szolgáltatása minősége adja meg az Ön ajánlatának különlegességét, amely új megoldásokat és növekedési lehetőséget jelenthet.
Amikor az Accor egészségügyi biztosítást akart kínálni az ügyfeleinek a koronavírus-járvány idején, akkor létrehoztunk egy, a hét minden napján és a nap 24 órájában elérhető távgyógyászati

Az ügyfélélmény javítása a célunk
A teljesítménynövelő megoldásaink és szolgáltatásaink segítenek a vállalkozásának növelni az ügyfelek elégedettségét, hűséget építeni és kiterjeszteni az ügyfélbázist.
Annak érdekében, hogy lehetővé tegyük a jogi információk utáni kutatást az egyének és vállalkozások számára, kifejlesztettük az ELS@-t, ami a hét minden napján, a nap 24 órában biztosít jogi információkat és megoldásokat, illetve hozzáférést szakértői hálózatunkhoz, ami megoldásokat kínál magánjellegű, üzleti és adminisztratív problémák széles tárházára.
