Többet szeretne megtudni? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és tudja meg, hogyan tudjuk létrehozni omnicsatornás marketingtevékenységeit.
Partnereinkkel közösen alakítjuk ki az egyedi értékjavaslatokat, hogy azok ügyfeleket szerezzenek és tartsanak meg, növelve ezzel a bevételeiket
Tisztában vagyunk azzal, hogy mennyire fontos a megfelelő termékeket kínálni ügyfeleinek. Ezért dolgozunk szorosan együtt Önnel, hogy közösen tervezzünk új marketingintézkedéseket és -tevékenységeket a termékmegoldásaink köré, amelyekkel Ön végigkísérheti ügyfeleit a teljes életciklusuk során.
Ehhez hasznosítjuk a marketingstratégiával, közös alkotással, technológiai platformokkal, illetve digitális csatornákon történő marketinggel kapcsolatos szakértelmünket. A kifinomult adatelemzőink értékes információkat adnak Önnek ügyfelei szükségleteiről és viselkedéséről, amiket az értékesítési és marketingtevékenységei megtervezésére használhat. Ha lehetséges, akkor az omnicsatornás megközelítést javasoljuk.
- +30
+30közös
tervezőworkshop évente
- 3
3különböző
workshopformátum
A közös tervezésnek és szoros együttműködésnek hála partnereinkkel megtaláljuk a megfelelő megoldásokat
A küldetésünk az, hogy értéket adjunk a partnereinknek és az ügyfeleinknek, és hogy együttműködjünk gyorsan piacra kerülő és költséghatékony megoldások létrehozásában, amelyek a következő szintre emelik a vállalkozásaikat. Szakértőink tehetségesek az olyan innovatív munkamódszerek fejlesztésében, amelyekkel hasznosíthatják az új technológiákat és az adatokat a végügyfél javára.

Egy ügyfél- és piacvizsgáló mindig naprakész a legfrissebb ügyfél- és piaci trendeket illetően
A szemléletmódunk megosztásával segítünk Önnek egy „piacra alkalmas” megoldást létrehozni, ami megfelel az ügyfél szükségleteinek. Íme a legnagyobb globális trendek, amiket aktívan nyomon követünk, hogy segítsünk Önnek egy lépéssel előrébb járni
· Új – Erősödő és globális kockázatok
A koronavírus okozta egészségügyi válság kiemelte, hogy mennyire veszélyezteti az embereket és a közösségeket egy globális világjárvány. A biztosítók felelőssége, hogy szembeszálljanak a korábban alulértékelt kockázatokkal, amelyek folyamatosan fejlődnek.
· Egyszerűség és átlátszóság
Az emberek a mindennapi digitalizált életük során hozzászoktak a sebességhez, átlátszósághoz és azonnali válaszokhoz. Egyszerű és könnyen használható megoldásokra vágynak, amelyek megkönnyítik az életüket és időt takarítanak meg a sok adminisztráció és hosszú várakozás helyett. A legnagyobb erősségünk a kollégáinkban rejlik, illetve abban a képességben, hogy a legtrükkösebb problémákra is megoldásokat találunk.
· Szolgáltatásorientált világ
Segítség és támogatás, megosztás vs. birtoklás, igény vs. állandóság... A világ most már egy szolgáltatás, ami a hozzáadott értékre épül. A „Fizetőből partnerré” stratégiák kiválóan kezeli ezt a pontot.
· Személyre szabott és adatközpontú
Mivel ügyfeleink boldogan megosztják velünk adataikat annak érdekében, hogy személyreszabottabb szolgáltatásokat kapjanak, így új modelleket tudunk építeni, amelyek jobban megfelelnek az ügyfeleink elvárásainak és megerősítik a velük való kapcsolatunkat. Rá kell szabnunk a termékeinket és szolgáltatásainkat ügyfeleink igényeire úgy, hogy közben tiszteletben tartjuk személyes adataikat.
· Zöldenergia és fenntarthatóság
A gazdaságnak duplán szembe kell néznie az energetikai kihívásokkal: több milliárd olyan ember igényeit kell kielégítenie, akiknek még mindig nincs hozzáférésük a modern energiaügyi megoldásokhoz, miközben részt kell vennünk a tiszta, alacsony szénkibocsájtású energiarendszerekre történő globális átállásban. A növekvő igényeket napelemekkel és töltőpontokkal kapcsolatos szakértelmünkkel igyekszünk kielégíteni.
· Egészség és jólét
Egy folyamatosan egyre nagyobb igényeket támasztó környezetben, valamint a koronavírus világjárvány által felgyorsított új higiéniai és egészségügyi kockázatok miatt növekvő elvárásokat támasztunk a humánusabb gondozási szolgáltatásokkal szemben, mint például a távgyógyászat: a technológia megkönnyítheti az emberek összekapcsolását és megakadályozhatja az elszigetelődést. Az emberi közreműködés egyre nagyobb fontosságának megértése hatással van az általunk nyújtott szolgáltatásokra és megoldásokra.
· Új mobilitás
A következő évtized során az innovatív ellenszelek eredményeként a mobilitás a el fog távolodni a tulajdonosi modelltől, és közeledni kezd a Mobilitás, mint szolgáltatás (MaaS) modell felé. Az urbanizáció terjedése, a népességnövekedés és a környezetvédelmi aggályok vannak hatással a MaaS felemelkedésére, és ez ahhoz vezet, hogy a jelenlegi mobilitás helyét lépésről lépésre át fogja venni egy fogyasztócentrikus, elektromossággal működő, „zökkenőmentesebb” mobilitási modell. Gondoskodunk róla, hogy az átállás során megfelelően biztosítani tudjuk ezeket a szolgáltatásokat, ahogy megjelennek.


Megértés, tervezés, piacra dobás: az új megoldások tervezéséhez való hozzáállásunk
Önnel együtt dolgozunk ki egy olyan egyedi értékajánlatot, amely különbséget jelent az Ön számára a piacon, így megkülönböztetheti bevételeit, növelheti értékesítési pontjait, és túlléphet az alaptevékenységén.
Először mélyelemzést bonyolítunk le, beleértve a piac- és felhasználóelemzést is, amelyekkel fontos betekintésre és tudásra tehetünk szert. Ezt követően együtt workshopok keretein belül együtt ötletelünk, és üzleti terveket hozunk létre az innovatív értékajánlatok megtervezésére és kihasználására. Végül kipróbáljuk a szolgáltatásokat, felhasználói teszteket futtatunk, és visszajelzéseket gyűjtünk.
Aztán kiadjuk a megoldást az MVP-hozzáállás (minimális életképes termék) alkalmazásával, amelyet szükség esetén felül tudunk vizsgálni.

Kai Peters
Utasélményért felelős vezető, Lufthansa
Az együttműködés a jó eredmény elérésének kulcsa. A kezdetektől fogva mindent részletesen kidolgoztunk az AXA Partners-szel és az Alabtros-szal, ami számunkra is kihívást jelentett – de tökéletesen sikerült.

Az értékesítési folyamat támogatása az omnicsatornás terjesztési készségeinkkel
A mai ügyfelek ki akarják választani, hogy kivel dolgoznak együtt: az interneten, okostelefonon, személyesen, vagy akár a közösségi médián keresztül. Még az is elképzelhető, hogy a vásárlói kalandjukat egy ügyfélszolgálaton kezdik, és okostelefonjukon fejezik be. Vagy akár kezdhetnek egy bankfiókban is, míg a végét online bonyolítják le. Minden esetben zökkenőmentes élményt várnak minden értékesítési csatornától.
A teljes értékajánlatunk hat szintet fed le: az elérhető adatok és a vásárlói kaland elemzését, a terjesztési stratégia meghatározását, az adatközpontú megközelítés alkalmazását, többcsatornás kampányok futtatását, minőség (e-)képzések lebonyolítását, és ösztönzök biztosítását. Ezért kínáljuk az omnicsatornás terjesztést is. A zökkenőmentes omnicsatornás terjesztésnek legalább kétszeres előnye van: magasabb sikerességi ráta és magasabb ügyfélelégedettség. A sima ügyfélutazás növeli az ügyfelek hűségét és annak esélyét, hogy spontán ajánlani fogja a szolgáltatást másoknak.