Hozzájárulunk a biztonságos utazáshoz azzal, hogy nyugodt lehet szabadidős és üzleti útjai kapcsán
A rugalmasságunk lehetővé teszi, hogy hozzáigazítsunk utasbiztosítási és orvosi ellátási termékeinket és megoldásainkat az olyan új helyzetekhez, mint például a koronavírus-válság. Az „Új normálisban” az utazók szeretnének felkészülni a váratlan élményekre. Ez pedig azt jelenti, hogy nem szeretnének aggódni az orvosi ellátás vagy más utazási kényelmetlenségek miatt. Olyan szolgáltatásokat ajánlhat ügyfeleinek és azok munkavállalóinak, amelyek hozzájárulnak a nyugalmukhoz.

Segítünk, hogy újra biztonságosnak érezze a légi utazást
A koronavírus-világjárvány előtérbe helyezte az egészséget az ügyfeleket érintő utazási aggályok tekintetében. A légi közlekedést választó utazók megnyugtatása érdekében új utazási orvosi ellátást kínálunk. Például az Etihad Airways légitársaság Covid-19 Global Wellness biztosítása fedezte az orvosi kezelés és a karantén költségeit abban az esetben, ha a koronavírust az Egyesült Arab Emírségekbe tartó repülőjáraton diagnosztizálták.

Nagyszerű utazás biztosítása bizonytalan időkben
Az új korlátozások miatt minden eddiginél fontosabb, hogy az ügyfelek elkerüljék az utazással kapcsolatos kényelmetlenségeket. A Travel Rebound Insurance Product (TRIP) termékünket arra terveztük, hogy orvosi és nem orvosi ellátással újra magabiztos utazást biztosítson azzal, hogy lefedi az olyan extra kockázatokat, mint a beszállás megtagadása, a gép indulásáról való lemaradás, a fedélzeten rekedés.

A fenntartható növekedés népszerűsítése a partnereink körében B2B2C modellünk segítségével
Az üzleti partnereinkkel közösen tervezzük meg a megoldásokat, hogy segítsünk szembenézni a fogyasztóknak a gazdaság realitásával. Például a koronavírus-válság kitörésekor az Accornak szembe kellett néznie azzal a dilemmával, hogy a hotelek újranyitását követően miként biztosítsa az ügyfeleit arról, hogy biztonságos az ottani tartózkodás. Előálltunk egy megoldással, az ALL-lal (Accor Live Limitless), amely lehetővé tette, hogy a vendégek a nap 24 órájában ingyenesen hozzáférjenek orvosi hálózatunkhoz és telefonos konzultációs szolgáltatásunkhoz.

Feleljen meg szervezete gondoskodással kapcsolatos kötelességeinek – bármikor, bárhol, bármilyen eszközről
A vállalatoknak biztonságos munkakörülményeket kell teremtenie az üzleti utazások során, de a cégek kevesebb, mint fele van tisztában a jogi kötelességeivel. Gondoskodjon munkavállalói biztonságáról a Travel Eye segítségével, amely megbízható információkat és globális orvosi és biztonsági szolgáltatásokat kínál.
Hozzájárulás az utazás hihetetlen élménnyé tételéhez
Bevált utazási megoldásaink széles kínálata orvosi és nem orvosi szolgáltatásokat is magában foglal, így az ügyfelek kényelmesen és biztonságosan utazhatnak. Az „Egy AXA” és „Az ügyfél az első” irányelveinkkel összhangban úgy tervezzük meg szolgáltatásainkat, hogy azok egyszerűek, gyorsak és intuitívak legyenek.

Xavier Blanchard
Az AXA Partners utasbiztosítási igazgatója és az AXA Partners globális utazásügyi vezetője
A koronavírus után nagy az utazási vágy, és az emberek nagyobb fontosságot tulajdonítanak a biztosításoknak. A felgyorsult növekedés támogatásának elengedhetetlen elemei a vadonatúj e-kereskedelmi eszközök, különös tekintettel az olyan opcionális modellekre, amelyek nagyobb műszaki kihívást jelentenek az e-kereskedelem számára.