Kiváló egészségügyi szakértelmet, egészségmenedzsmentet és életbiztosítási szolgáltatásokat nyújtunk
Az „Új normálisban” az ügyfelei és munkavállalói minden eddiginél jobban aggódnak az egészségük miatt. Ezért biztosít az AXA Partners kiváló egészségügyi szakértelmet, valamint egészség- és életbiztosítási szolgáltatásokat, hogy megnyugtathassa ügyfeleit az egészségügyi szolgáltatások terén.
Megoldásaink négy fő kategóriába sorolhatók: egészségügyi szolgáltatások, beleértve az otthoni ápolást és a távkonzultációt; TPA (Third party Administration, harmadik fél általi adminisztráció) menedzsment és az egészségügyi kiadások optimalizálása; „zsebből”, különállóan értékesített egészségügyi szolgáltatások; és vállalati egészségügyi szolgáltatások, például megelőzési és felderítési szolgáltatások nyújtása.
- 100,000
100,000orvosi esetet
kezelünk évente
- 1
1Million individuals
covered by AXA Partners’ Second Medical Opinion
- 69
69a távkonzultációnk
NPS-osztályzata (Net Promoter Score) Franciaországban (2021. február)

A megfelelő ajánlat, bárhol is éljenek ügyfelei
A világjárvány előtérbe helyezte az egészséget az ügyfeleket érintő aggályok tekintetében. De a sajátos igényeik változóak a különböző nemzeti egészségügyi rendszerek függvényében. Bárhol is legyenek ügyfelei, illetve bárhol is működjön a vállalkozása, a kínálatunkban meg fogja találni a megfelelő egészségügyi szolgáltatásokat a piackész ajánlatoktól kezdve a közösen létrehozott megoldásokig.

Kínáljon biztosítékokat súlyos betegségek vagy műtét esetén
Az ügyfelek manapság kevésbé hajlamosak kérdés nélkül elfogadni a diagnózisokat, ha azok súlyos betegséget vagy bonyolult műtét szükségességét állapítják meg. Az orvosi másodvélemény szolgáltatásunkkal gyorsan biztosíthat számukra egy másodvéleményt azzal, hogy átirányítja őket egy, a területre szakosodott egészségügyi szakemberhez, aki tanácsokat tud nekik adni a kezeléseket illetően.

Az egyének egészségügyi problémáinak kezelése
Angel az egészségügyi személyi asszisztensünk Párizsban, aki zökkenőmentes egészségügyi élményt biztosít. Ennek részét képezi egy multidiszciplináris orvosi csapathoz való hozzáférés, valamint nővérek, pszichológusok, dietetikusok és szociális gondozók, akik válaszolnak ügyfelei egészségügyi és biztosításokkal kapcsolatos kérdéseire. Emellett a csapat meg tud szervezni olyan szolgáltatásokat, amelyek részét képezik az egészségbiztosítási tervnek, mint például a távkonzultáció, illetve az otthoni ápolás megszervezése.

Hozzáférés az egészségügyhöz bárhol, bármikor
Gyors, biztos, megnyugtató, könnyen hozzáférhető. Globális támogatás egy egyszerű kérdéstől kezdve az orvosi diagnózis felállításáig és receptek kiállításáig. Az AXA volt az első magánkézben lévő vállalat, amely olyan távoli orvosi konzultációs szolgáltatást indított el, amely a hét minden napján, a nap 24 órájában elérhető 5 millió francia (BonjourDocteur) és 500 000 belga (DoctorsOnline) ügyfél számára.
Átfogó gondozás biztosítása
Az egészségügyi kínálatunkat arra terveztük, hogy értékes védelmet biztosítson ügyfeleinknek, bármilyen egészségügyi segítségre van szükségük, és bárhol is legyenek a világon. Ez növeli a velük fennálló csatlakozási pontok számát, és megerősíti az ügyfélhűséget.
Megoldáskínálatunk
Jean Kramarz
Az egészségügyi üzletág vezetője
Az AXA Partners belépett az egészségügyi szolgáltatások új korába: az online és offline orvosi megoldások az omnicsatornás ügyfélélménnyel és a különféle üzleti modellekkel karöltve: kiterjedt vagy szükség szerinti, attól függően, hogy mire van jobban az ügyfélnek vagy a terjesztőnek szüksége. Ez teljesen egyedülálló az iparágban.