Szeretne többet megtudni arról, hogyan tudnánk gazdagítani ügyfelei élményét és beágyazott biztosítást és segítségnyújtást biztosítani az ajánlatán keresztül? Legyen Ön szolgáltató, bróker vagy nemzetközi vállalat, az AXA Partners biztosítja az ügyfélszolgálati megoldásokat, amire szüksége van.
A folyamatosan változó világban együtt hozzuk létre a szenvedélyt és szakértelmet
Az ügyfél minden tevékenységünk középpontja. Az erőnk abban rejlik, hogy képesek vagyunk együtt dolgozni üzleti partnereinkkel az ügyfeleik folyamatosan változó igényeit leginkább kielégítő megoldások létrehozásában a védelem, segítségnyújtás és biztosítás területén. Átfogó megközelítést alkalmazunk, mivel az ügyfeleknek különböző szolgáltatásokra van szükségük az életben betöltött különböző szerepeik szerint, pl. utazók, szakemberek vagy fogyasztók esetén.
Folyamatosan megújítjuk és teszteljük új ügyfélszolgálatunkat a sokszínű piacokon, alkalmazzuk a továbbfejlesztett szolgáltatások legjobbjait, mielőtt széles körben elérhetővé tesszük őket. Minden esetben hangsúlyozzuk, hogy az innováció hasznos, etikus és gondoskodó. Ez azt jelenti, hogy ötvözzük a technológia által kínált legjobb lehetőségeket az emberi találékonyság legjavával, hogy valóban ügyfélcentrikus szolgáltatásokat biztosítsunk.
Az ügyfelek változó szükségletei és elvárásai
Számunkra az üzleti partnereink ügyfelei és azok sajátos igényei a legfontosabbak. Célunk, hogy megvédjük, ami számít, és amikor számít, az életükben a segítségnyújtási szolgáltatásaink, utasbiztosításaink és hitelvédelmünk széles kínálatával. Ehhez az üzleti partnereinkkel közösen létrehozott ügyfélszolgálatainknak öt kritériumnak kell megfelelnie:
- Egyszerűség, hogy az ügyfelek megértsék az pénzükért kapott értéket, előfizessenek, és könnyedén használni tudják a szolgáltatást.
- Rugalmasság az ügyfelek különböző igényeihez és helyzetéhez, de fix áron és garanciákkal az átláthatóság érdekében.
- Személyre szabottság a lehető legnagyobb mértékben.
- Proaktivitás, mindig „egy lépéssel előrébb járni” olyan új ajánlatok felkínálásával, ami megjósolja az ügyfelek igényeit.
- Omnicsatornák segítségével ötvözzük a digitális technológia és emberi kapcsolattartás legjobb tulajdonságait, például telefonon, hogy optimális ügyfélélményt biztosítsunk.

Hozzáállásunk az innovációhoz
Személyre szabott élmények, zökkenőmentesen beépítve az ügyfélutazásba
Célunk a jövő biztosítási szolgáltatásainak és megoldásainak felépítése. A digitalizáció által átalakított világban üzleti partnereinkkel együttműködve dolgozunk ki olyan innovatív szolgáltatásokat, amelyek pontosan az ügyfeleik folyamatosan változó igényeire és elvárásaira vannak szabva. Az eredmény: egy egyedülálló ügyfélutazás, hála az innovációs kultúrának, illetve szakemberek globális hálózatának, amelynek szolgáltatásait az AXA Group részeként élvezhetjük. Ez az ügyfélcentrikus megközelítés elősegíti partnereink növekedését azáltal, hogy megkülönbözteti őket a versenytársaktól, javítja az ügyfélelégedettséget és az ügyfélhűséget.


Sean D., Egyesült Királyság, motortechnológiai segítségnyújtás
Az AXA Partners szöveges üzenetek formájában folyamatosan tájékoztatott, ami nagyon megnyugtató volt, és fel is hívtak, ami szintén elősegítette a nyugalmamat. Nagyon profi és nagyon gyors, csak fél órát kellett várnom. A szerelő nagyszerű volt, és személyesen hívott fel, hogy értesítsen róla, hogy úton van. Ezt követően gyorsan megjavította a problémámat. Remek szolgáltatás, KÖSZÖNÖM!