Szeretne többet megtudni arról, hogyan integrálhatja az ügyfélcentrikusságot vállalkozásába? Itt vagyunk, hogy beszélgessünk Önnel.
A hatékony formátumok felhasználása az ügyfélutazás korszerűsítésére
Az ügyfeleinkről való napi szintű gondoskodás azt is jelenti, hogy biztosítunk nekik minden szükséges információt, ami a szolgáltatásaink hatékony használatához szükséges. Az ügyfélutazás minden szintjén hatékonyan kell kommunikálnunk. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy odafigyelünk ügyfeleink minden kérésére, kétségére vagy kérdésére. Amikor segítségnyújtásról van szó, kulcsfontosságú egyértelműen és tömören, mindenki számára könnyen érhetően közölni az információkat.
Az AXA Partners nagyon odafigyel az ügyfélutazás korszerűsítésére. Azzal, hogy könnyen hozzáférhetővé tesszük a biztosításaikkal vagy a kárigényeikkel kapcsolatos információkat a biztosítottak számára, olyan minőségű szolgáltatást biztosítunk az ügyfeleinknek, ami megfelel az AXA szabványainak. Az elkötelezettségünket a Net Promote Score (NPS) pontszámunk is alátámasztja, amely megmutatja, hogy mennyire vagyunk képesek hosszú távú kapcsolatokat kiépíteni ügyfeleinkkel.
Ennek tudatában az AXA Partners nemrégiben létrehozott egy sor infografikát, hogy korszerűsítse az ügyfélutazást. Míg az emberek tudni szeretnék, hogy mit kell tenniük vészhelyzet esetén, a megnyugtatásuk érdekében az is kulcsfontosságú, hogy tudják, hogyan lesznek kezelve a kérelmeik. Ezért hoztunk létre egy hatrészes, könnyen érthető infografika-sorozatot, amely lépésről lépésre illusztrálja a legfontosabb ügyfélutazást.
A vizuális tartalom optimalizálása a válaszidő csökkentése érdekében
Azok az ügyfeleik, akik kárigényt nyújtanak be felénk, nincsenek mindig egyértelműen tisztában a folyamatokkal és a követendő lépésekkel. Akár vitás helyzet miatt, akár további információ vagy segítség reményében veszik fel velünk a kapcsolatot, minden ügyfél gyors válaszra számít. Az infografikák lehetővé teszik számunkra, hogy egyértelmű és tömör információlat biztosítsunk, amik sokat segíthetnek, különösen a stresszes helyzetekben.
Ezért hoztuk létre hatrészes infografika-sorozatunkat, amely teljes szolgáltatáskínálatunkat lefedi, hogy hatékony iránymutatást és információkat biztosíthassunk ügyfeleinknek a teljes utazásuk során. Függetlenül attól, hogy egészségügyi problémával, autólerobbanással, utasbiztosítással vagy kárigénnyel kapcsolatban van szükségük segítségre, az infografikáink végigkalauzolják őket az utazás különböző lépésein.


Biztonságos hozzáférés az információkhoz és automatizált aktiválás
A kínálatunkban már szerepel az automatizált, digitális támogatás, ami lehetővé teszi számunkra, hogy fontos információkat biztosítsunk az ügyfeleinknek, amikor szükségük van rá. Minden alkalommal, amikor egy ügyfél felveszi velünk a kapcsolatot, összekapcsoljuk egy ügynökkel és naplózzuk a segítségnyújtás tényét. Ez automatikusan elindítja az ügyfél kéréséhez kapcsolódó infografikák kiküldését. Az infografika-sorozat létrehozása mellett az AXA Partners azt is felderítette, hogy miként lehet hatékonyan vizuális tartalmakat küldeni az ügyfelek részére. A Tartalomterjesztési hálózat (CDN) biztosítja az értékes információ biztonságos és automatikus kézbesítését.
Egyszerűbbé tesszük biztosítottaink életét, bárhol is legyenek
Az AXA Partners által megtervezett infografikák minden ügyfélnek lehetőséget adnak arra, hogy könnyedén hozzáférjen a biztosítottaink utazásával kapcsolatos kulcsfontosságú információkhoz, és megértse azokat. Globális jelenléttel rendelkező vállaltként az AXA Partners könnyen sokszorosítható kommunikációs anyagot hozott létre.
Az ügyfélélmény nagyon fontos a vállalatunk és csapataink számára: ez az oka annak, hogy működésünk minden országában ugyanolyan minőségű szolgáltatások nyújtását szeretnénk biztosítani. Egy kép felér ezer szóval, ami azt jelenti, hogy az infografikáink mindenki számára érthetőek, a beszélt nyelvtől függetlenül. Ma biztosítjuk, hogy a 16 működési országunkban élő biztosítottjaink könnyedén hozzáférjenek az információkhoz, és arra számítunk, hogy ez a szám nőni fog.


Jelentős eredmény az ügyfélelégedettség terén
Az eredmények magukért beszélnek: azok az országok, amelyek elkezdték használni az infografikákat, 15 pontos növekedést értek el az ügyfélelégedettség terén az információk átláthatóságából kifolyólag. Az egyértelmű tájékoztatás egy gyors és egyszerű mód az ügyfelek megnyugtatására is. Az infografikáink egy áttekintést biztosítanak nekik a folyamatainkról, és gyorsan választ adhatnak kétségeikre vagy kérdéseikre. A kommunikációs eszköz bevezetése lehetővé tette számunkra, hogy 0,5 ponttal csökkentsük az ügyfelek visszahívásának arányát.